Tencere yemeklerini çok severim ve kış mevsiminde Hafta'nın 2-3 günü bol kıymalı tencerede pişmiş lahana sarma yerim.Tarif veremiyeceğim çünkü kendim pişirmiyorum ama şunları söyleyebilirim:
İçine pirinç de koyarlar ama pirinç kıyma'nın lezzetini öldürüyor bence.Ben %100 ''orta yağlı'' dana kıymasından (döş tarafından) olanını tercih ediyorum.Lahana seçimi de çok önemli, kalın yapraklı yerine ne kadar ince yapraklı olursa çiğnemesi ve sindirimi daha iyi olur.Tencerede pişirirken bolca domates salçası ayrıca lezzet verir ve unutulmaması gerken bir nokta da; bu tip tencere yemekleri piştikten 1-2 gün sonra daha lezzetli olur, hatta altı hafif yanık olanları!
Alıntı
İçine pirinç de koyarlar ama pirinç kıyma'nın lezzetini öldürüyor bence.Ben %100 ''orta yağlı'' dana kıymasından (döş tarafından) olanını tercih ediyorum.Lahana seçimi de çok önemli, kalın yapraklı yerine ne kadar ince yapraklı olursa çiğnemesi ve sindirimi daha iyi olur.Tencerede pişirirken bolca domates salçası ayrıca lezzet verir ve unutulmaması gerken bir nokta da; bu tip tencere yemekleri piştikten 1-2 gün sonra daha lezzetli olur, hatta altı hafif yanık olanları!
Alıntı